Wednesday, March 18, 2009

MUHIBBAH



Masing2 x syg kereta la aku igt..main sedap jln je,x memikirkan keselamatan pemandu yg lain. Heran btollah..kot yer pon nk cpt sgt,tp tanpa memikirkan keadaan sekeliling amtlah bahaya..x muhibbah btol. haishh..mengeluh x sudah..tb2 aku tringat cikgu sejarah aku pnah bgtau " Mengikut kajian,sekali kita mengeluh..5saat nyawa kita singkat " Woopsi! sdot balik keluhan!!..hehe.. Aku ngn en.tunang masih meneruskan perjalanan kt TTDI. MOTIF : " Kak Wa nk blanjer makan di MUHIBBAH SEAFOOD" Alhamdulillah,syukur..murah rezki kak wa n family..yg bestnyer ada kejutan..OPAH pon join! hehehe..alahai cute btol opah en.tunang ni..magic! bila ms dia mai kl tah..tau2 je wujud ngn geng kami..hahahha..opah cool! Mlm td K.wa blanjer mkn..mekasihlah sgt2..ada opah..ada abg ajin,kak mah (wife abg ajin ),kokdek singkatan bg tengkok pendek a.k.a aidik ank kpd abg ajin + kak mah..xbaik aku..heheh tp nama kokdek ni dberi oleh k.wa..heeee..mcm2..turut serta husband k.wa..abg ijam..julia pon ada, ank sdara k.wa. cute!


Restaurant Muhibbah Seafood ni,environmentnyer sgtlah muhibbah..sbb smua jenis kaum ada..mat salleh ada..india..cina..mlayu..niger..restaurant ni katanya kepunyaan cina muslim..menu dorang agak ngetop! Not bad.. :) kenyang bebeh. Foto2 mknan ada pd en.tunang. So,sila la upload yeh syg ;p



.::yatt::.

No comments:

Post a Comment