Sunday, March 8, 2009

Slamat Pengantin Baru Lily & Nurman


Hari Ahad aku ngan en.tunang pulang dari muar dan trus balik ke kl lps bfaz. Kitorang balik awal sbb nk mnghadiri weddingnyer si lily mastika dan pasangannya nurman..sama comey..mmg sesuai la..so aku dgn yg lain2nyer iaitu sha,anum,ana,ejam,ali dan sha2 ke wedding lily di Dewan Gemalasari,RISDA.



------------------------------------------------------------------------------------

Plan seterusnya,kami ke damansara..tmpt yg d tuju the curves,ali n sha2 g bli buku art..comforter sale giler la..haih!..bukan xmo beli,tp aku takut nyesal kalo ada design2 yg lg menarik dan harga yg lbh kurang..den kami ke cineleisure main snap2 gmbr sticker!!! hahaha..lama x wat keje tu..main game2 yg sewaktu dgnnyer.







--------------------------------------------------------------------------------------








Note : Merayap ke damansara tu smua dh salin kulit

Makan..masing2 lapo..

Target seterusnya adalah ke ikea..(aku suka! ku suka!) En.tunang,anum & ejam beli bedsheet..aku x bli pape pon,cm konfius plak pe nk d blinyer..nmpk vase nk bli vase,nmpk itu ini nk beli..last2 x d belinyer..en.tunang je shopping. ;p

Sampai rumah,bersih kan diri..bleh plak sambung melepak d Q-Bistro area umh kami (mcm biasa),tp kali ni sha2 xde..sbb umh dia jauh..n still dok ngn family..okla tu..
Aktiviti di bistro..main UNO & SNAP..minum2..ngntuk..nk balik dh...

.::yatt.:: @ Q-Bistro Bdr Permaisuri

No comments:

Post a Comment