Sunday, May 10, 2009

% ANDAMAN DI JB

Kira2 urusan dgn andaman di jb mmg dh settle = 50%
50% lgi akan tgk hasilnya bulan 9 akan dtg insya Allah. Tema di JB adalah putih + silver.

1.
BAJU SANDING di design oleh pakcik aku Adnan Hassan (Raja Denim)..
nk tunjuk ke designnyer??? mcm x perlu kot..huhu..simple2 sahaja..y not kita gunakan pluang kita bleh pakai bju baru yg di reka khas sendiri..ye x? Color Baju sanding kami adalah = putih + silver.


2.
PELAMIN Konsep putih sahaja di hiasi dgn bunga bungaan bercolor pastel. So,untuk mengelakkan kami tenggelam warna antara pelamin dgn color baju..di bhgian tgh pelamin tu aku cadangkan ltk decoration rumput. Kontra bukan?..so ala2 garden la juga yg kononnyer plan nk wat konsep melayu lama. Hahaha..jauh ke laut..tp elemen2 itu insya Allah akan d selitkan juga mana yg bersesuaian dan berkesempatan.



3.
BILIK = 30% aku dh siap beli bahan 2 utk deco bilik sendiri. Yang aku bersusah payah buat bunga bola2 api..bli crystal2 utk gantung..ribbon..CADAR settle! huhuhu terima kasih SOGO..i like!!! Lampu burung IKEA tuit! tuit!


4.
LAIN2 utk hiasan rumah inysa Allah akan d usahakan jika punyai modal yg lebih.. kalo xde sudah. abis citer. hehehe.


5.
BAJU NIKAH= 3%. Nasib bukak buku wedding planner balik tgk apa yg tertinggal..fuh! kalo x bju nikah dlu jgn brangan nk bju sanding ye dak?.. baju nikah walaupun ada dpt skali ngn mak andam tu..aku prefer wat sendiri..sbb nk simpan..ada gk kenangan sok dh tua nnt. Sebab apa progressnya hanya 3%??? Sebab aku x bli kain lg...tp dh design bju. So segala kerja manik2 nanti..aku jait la. Mengisi masa lapang aku di ofis ni..yg tau tu keadaan aku kt ofis cmner..paham la kan..hehee.

BAJU NIKAH En.tunang = 17% .Tp aku blom tanya kabar lg. SONGKOK TINGGI syg blom tempah lg kn? Samping,kasut smua tu dh sedia ada..time tunang dh bg..slamattt.. ;p



6.
MAKE UP ni la bab yg paling aku lemah + risau..tp mengikut feedback dari org ramai..Andaman PONDOK PESONA ni sedang larisss..dan menjadi rebutan. Memang iyer pon..aku asik tuka tarikh d sebabkan clash dgn pasangan pengantin yg lain..ada yg selorong plak tu. Mengalah sahaja..x ssh pon kan. Ada hikmah smua ni. Mmg xbleh lmbt booking..selang sehari je dh ada org amik date tu. haaaa cmno tu.. Insya Allah..oh wajah.

So,part andaman di JB part BAJU NIKAH,DECO BILIK yg harus di tekankan supaya tidak havoc bila tiba harinya nnt. Insya Allah. Hope.



.::yatt::. meja kayu bentuk L

No comments:

Post a Comment