Friday, December 4, 2009

kita akan berjumpa

hari ini 10 hari, aku dan isteri berjauhan..rindu, tuhan saja yang tahu,sms dan telefon pengubat rindu, hp 3g dh rosak, xleh nak live..ahaks..:P,

aku pulang dahulu ke lumut pd hari khamis lepas untuk urusan perkahwinan sebelah lelaki, bertolak dr rumah mertua ptg rabu, tak sempat nak jumpa emak dan ayah, ayah teksinya pula rosak di senai, emak mengikut rombongan felda ke kluang, rindu family disana..,aku singgah di muar utk pickup barang2 hantaran dan sedikit brg tinggalan yang dipesan oleh abah aku utk bawa ke lumut, kemudian membawa 2 hero (adik sedara, ajis dan asri) untuk bantuan disana.Pukul 830mlm kami bertolak.

kami sampai sekitar jam 1130mlm, lepak mkn mlm di qbistro,hati teringat isteri tersayang..bila mkn disitu.., menu wajib sup cendawan dgn bihun kantonis..msg rakan2 ajak lepak..ada ubai saja..jiran sebelah bilik pn dh transfer room ke ex bilik aku..hehe, bela elok2 udey...hahaha..dan kami pulang ke rumah awan.

hari jumaat, hr raya korban..sayu hati isteri berjauhan..ahaks..(hai..sononk kahwin nie..lain lah feelingnya)...si isteri bg tau..mereka pulang ke kluang..raya disana..sonok nya..ramai balik katanya..meriah

dan hr2 seterusnya kerja berat..ahaks:p sampai lah ke hari ini, nasib ada adik aku cuti belajar dapat jgk membantu dan 2 org assistant import dr muar, abah sy sudah uzur ..badan nya dh tak terdaya..tinggal semangat je dapat buat sikit2...

dan hr ini,isteri terchinta akan dtg..mereka bertolak dr p.gudang jam 9.00mlm ke rumah tok perak disemanggol, mereka bermalam disana dan tghr akan ke lumut... yell doakan semuanya selamat sampai ke destinasi...amin, buat adik sy nana yang menghadapi SPM paper last..buat elok2..rajin2..yeah..

hati berdebar kembali mcm nak akad nikah..bila khemah dgn pelamin dh pasang td..hehehe

selamat utk semua, kepada kawan2 yg akan hadir..terima kasih beribu2 terima kasih dan kepada yang tidak hadir , tidak mengapa...selamat utk semua.

No comments:

Post a Comment