Wednesday, December 30, 2009

selamat tinggal 2009 dan selamat datang 2010

Alhamdulillah..genap sebulan 10 hari kami berkahwin,bahagia kami terasa, insyallah selamannya, alhamdulillah rumah pun dah siap dikemas, dan tak putus keluarga datang, mula2 adik aku syuhada dtg, sambung pulak adik kecik aku humaizi, kemudian kejutan dr mak abah..,buat jamuan makan keluarga sikit pd mlm tuh, turut dtg a.ijam sekeluarga dan a.jen sekeluarga...hehe, pastu adik isteri aku (adi), turut dtg nak tgk RTW09...dan Rantai tahun nie diakhiri dengan acara menyimbah aku dgn air..siut korang..tapi best!, dan anniversary kami sebulan..hehe..kejutan dan kejutan, isteri beli kek..suprise!..ada video diambil oleh kawan2..seronok..lu org sempoi! buat isteri terchinta, yell sayang dunia dan akhirat!

Mggu2 lepas aku banyak habis kan dengan kerja jurufoto sambilan bersama band monoloQue utk cover RTW09, mereka bermain pd petang hari sabtu, cuaca utk RTW09 tahun nie, agak kurang baik, hujan lebat dr tghr sampai ke petang, alhamdulillah semuanya berjalan lancar, walaupun kibod kadak rosak dimasuki air..aku amik video sikit ..dan gamba sikit,habis lenjun baju..org basah takpe jgn kamera..hahaha

Esknya pula aku dan isteri merancang bersama geng2 kami ke kuala selangor, mencari sawah utk amik gambar,bertolak dr kuala lumpur pukul 10pg, sampai di kuala selangor kami di guide oleh saudara Fahmi itu(barnie@boyot), dia org sana, happening gila !...dr sawah, cr tali air,naik bukit melawati, lorong kedai2...dan pulang sekitar jam 7ptg..

Pada aku tahun 2009, banyak kenangan manis dan terindah, walaupun ada yang hampa jgk,tapi itu bukan pematah semangatnya, tahun menamatkan zaman solo dan berkahwin dengan gadis yang dicinta.,alhamdulillah segala di rancang berjalan dengan lancar..semua ini Allah S.W.T telah aturkan dan usaha tampa jemu dr kita hambanya..amin..dugaan dan cabaran itu..biasa..dan dihadapi dgn tabah,yang baik datang dariNYA dan yang buruk dtg dr kita yang kadang-kadang leka dan alpa, mudah-mudahan tahun 2010 bertambah2 beerti buat aku dan isteri melangkah dengan penuh bahagia...selamannya!


Buat keluarga semua!
Buat Sanak Saudara Semua!
Buat Kawan-kawan semua!
Buat Majikan!
dan semua, yang ada dalam hidup kami, terima kasih diucapkan! tuhan saja membalasnya dgn diiringi doa dr kami..terima kasih anda semua pelengkap hidup ini yang bernama insan.

Selamat Tahun Baru Islam dan Tahun Baru 2010

-yell-

1 comment:

  1. sebulan 10 hari?
    tahniah...
    jalan masih panjang...
    semoga 2010 menambahkan kebahagiaan

    ReplyDelete