Sunday, February 22, 2009

Berita Pagi

Pagi..


Wkend lps kami di isi dgn kehadiran family en.tunang. Kami menghadiri wedding sdara d sblah en.tunang di cheras. Lepas je balik dari wedding..Sdara2 plan nk tgk upin & ipin,..aku tau mesti yg beso2 ni yg nk g tgk..budak2 kecik yg terbabit tu x geti nk mintak tgk upin & ipin pon..hahahhaa..kantol!




Kami nonton d cineleisure @ damansara..haa dah dkt sgtla tu ngn IKEA..wiwit! lps kami solat ape smua..stat nonton 530pm..abis je trus ke IKEA..kami mghrib di sna, n den ape lagi..huhuhu..

Sian en.tunang kali ni xdpt nk mkn meatball kesukaannyer,..yelah tgh havoc2 ssh skit..slera masing2 x sm ngan dia..so,lps dari tu..balik ke rumah penginapan d UM beli mknan,tapau..mkn kt umh sna je lg sng..hehehe..mcm2 aksi bleh wat..nk2 si Raihan si kecil comel tu..haih.


Jadual minggu ni telah di update oleh en.tunang, dia os lg, kali ni di Bukit Tinggi (x best pon hahah). Tp,xtau lah dia tu..nk pegi 29hb, dia kan boss Agung.. ;p. So, aku kat sni nnt hanya menunggu call2 dari teman2 yg nk melepak dtg ke rumah @ aku bermastautin d rumah k.fiza, kakak angkat aku yg sgt baik dan caring.


K.fiza juga merupakan org yg terpenting dalam wedding kami nnt..huhuhu..sponsor bunga2 dip yah! huyeh! Alhamdulillah, kali ni x payahla aku ssh nk memikirkan konsep bunga cmner lagi..dah ada yg pakar..Alhamdulillah..itulah rezeki. Amin..syukur sgt2.
Bila d rumah k.fiza aku akan bertemu dgn Sis Alakhan namanyer,wanita iran yg bertugas d Malaysia as a translator d Muzium Negara. She's quite cute n funny bila berdebat ngn k.fiza..hehehe..klaka tgk telatah dorang tu.



*pix akan d update..tggu en.tunang transfer.*


.:: yatt ::.

No comments:

Post a Comment