Friday, February 20, 2009

En. Tunang Pulang

Aku hari nie dah pulang dari kota papa ku belikan kereta,kereta kecil warna merah boleh ku bawa ke sekolah...pom pom pom pom, hahah...sekali pintas teringat..anway aku dah selamat pulang ke kuala lumpur, setelah 3 hari di kuching sarawak,pegi hari selasa lepas, testing network di Maktab Perguruan Batu Lintang,keje dan keje dan keje..sibuk bulan nie, sian cik kekasih aku, berseorangan di sini,aku jgk begitu..rindu sgt2,tuh yang terus ke airport nak dapatkan flight awal yang mungkin, tak sabar nak balik..alhamdulillah, dapat jgk tiket pkl 4.05ptg (waiting list),flght asal aku(semalam tukar ke 8.00 mlm,pasal siankan kontraktor aku kena main dgn subkon dia,jadi aku extendlah bagi selesa wat keje hr ini, ingatkan dpaatlah bejalan lancar, sama jgk.... so, aku amik keputusan chow awal, dan suruh diorang retest balik semua network point dekat kampus tersebut).

Best je nampak wajah cik kekasih tersenyum kat aku dr jauh dalam keta, laju je jalan ke keta, tak pandang lalulintas dh nampak kotak putih gan dia je...huhu.call mak abah aku dah sampai dan diorang ada kat KL jgk, ahad nie ada kenduri kahwin sedara aku di Cheras.Mlm nie dating kat kedai mamak Q bistro tempat rasmi kami bedua lepak sebab sini ada tenet free dan selesa,makan pun murah(standard) walaupun gayanya bistro..update blog..hahah

puyel 11.46mlm

No comments:

Post a Comment