Wednesday, February 25, 2009

Berehat sekejap

hari nie aku banyak sgt keje, booking hotel utk 28hb di bukit tinggi, last2 minute punya keje, dem!,estimet harga projek 300 bilion ringgit, sian kekasih dok msg2 tanya aku mana,maaf ye chinta, yell bz..,hari nie aku nak ke IKEA, beli barang yang bleh dijadikan hadiah untuk sepupu aku iaitu saiful bahrin.

*Saiful bahrin

Sepupu rapat aku,saiful bahrin yang akan melangsungkan pernikahan nya esk dan perkahwinan nya sabtu ini di rumah perempuan, syabas brother..dan tahniah, muga panjang umur dan berkekalan hubungan dengan bahagia selamanya di muar johor, kepada mak andak rokiah dan keluarga, selamat menyambut menantu! Aku tak dapat pulang sebab kena pi bengkel yang nak buat 28hb nielah, geram je...xpa, repeat 7hb Mac 2009 nanti, adik aku humaizi jadi pengapit.


-yell di ofis-

No comments:

Post a Comment