Sunday, March 1, 2009

My name is Luna!


Saya sgt cute,saya tau :)..dat's y cik tining amik saya..kami bertemu d dpn Qbistro,tmpt cik tining & en.tunang selalu lepak..cik tining pegang saya,trus saya peluk cik tining dgn erat..rs selamat sgt ada dlm pelukan cik tining..den cik tining bwk saya ke meja beliau,saya jd tumpuan ramai di sana,sbb saya cute! saya dh kata awal2 td,hehehe..mamak2 di sana pon puji saya..ckp bulu saya cntik! terima kasih abg mamak..hehehe..x lm slps tu cik tining bwk saya pulang ke rumah menaiki motor,hahaha saya rasa kelakar saja. Tp, saya xdelah gelak dpn cik tining,sbb dia suh saya dok diam2,smentara en.tunang tggu saja d bistro..rupanya rumah dkt sahaja..motor en.tunang kasi pinjam,gara2 saya lah kan. Saya suka angin sepoi2 mlm tu naik motor sm2 ngn cik tining..damai je rs..smp sahaja..msuk lift..saya jd rebutan kakak2 dan mata2 jantan yg gatal meratapi saya ini..sbb..saya cute!! kan saya dh kata awal2 lg td..hehehe..

Smp dirumah saja,cik tining sediakan tmpt tido saya,saya sgt penat + ngantuk..lalu terus tido mati slps d selimut oleh cik tining..cik tining kluar rumah senyap2 pegi ke bistro utk lepak smula ngn en.tunang. it's fine to me..saya berkata.

Tb2,saya terjaga dari tidoq..sedar2 cik tining x balik dating lg..sedihnyer :( ..tp,bila dgr je bunyi pagar..saya terus meluru ke arah beliau. lalu cik tining bagi susu HL yg dibeli oleh en.tunang utk saya..baik en.tunang :)

Cik tining bgtau,beliau xbleh nk bela saya smp bila2,saya perlu dhantar ke rumah cik nan,d sana saya d jaga lebih rapi dan akan bertemu dgn lulu & lili. Nnt bila2 cik tining & en.tunang akan lawat saya setiap bulan..



* miss u Luna

.::yatt::.

1 comment: