Wednesday, July 8, 2009

Al-Fatihah-Kehilangan

Sedang asyik menjamu selera makan malam tadi, aku dapat panggilan dr adik aku,tersentak aku dibuatnya...aku kehilangan ibu saudara yang tersayang, makuda,kakak kepada emak aku..Allahyarhamah Aminah bt Limat yang telah kembali kerahmatullah semalam di rumah arwah suaminya..terkejut dan sedih,arwah pergi dalam keadaan menyayat hati..sesak nafas kerana asma,ditanganya ada ubat spray asma..arwah meninggal terlengkup,semoga Allah SWT mencucuri rahmat ke atasnya, mak uda seorang yang baik,kelakar dan penyayang..terlalu baik,arwah tidak mempunyai anak..arwah duduk bersama anak trinya (anak arwah suaminya) yang sakit,maka dia dr kami kecil mmg sangat rapat,dan menyayangi anak sedaranya..semua terasa kehilangannya.

Aku pulang hari ini mencari fl8 seawal mungkin dari kuching, sampai KL..aku dan cik tining akan gerak pulang kesana, ku harap perjalanan pulang ku jugak selamat dan sempat melihat arwah.

Daus rindu makuda

No comments:

Post a Comment