Tuesday, April 14, 2009

BUNGA

Asslmlkm,slmt pagi kalian..

Best btol pagi2 dh hujan..Alhamdulillah..nyaman je rs.. So,pagi aku dh bgun menunaikan apa yg perlu..n menu bfaz utk en.tunang dan kehidupan2 dlm umah aku nasi goreng udang..

Pagi td smua bgun awal..ecah pon bgun awal coz ada shooting d awal pagi,masing bfaz la..bwk bekal..aku dh siap2 bekal tuk en.tunang n tggu de mai sahaja pikap aku.

Sesampai d ofis,dpt call dr k.fiza,cm tau2 je aku bru smp ofis..den k.fiza dpt idea n diskus psl Bunga Renjis n Bunga Gift for our wedding nnt.. Alhamdulillah bunga2 ni d sponsor by k.fiza :) ..hohoho thnxxx!!! itulah rezki namanyer.. Bunga yg kami akan buat nnt adalah bunga dip..so projek akan bermula insya Allah sekitar akhir bulan 5 atau awal bulan 6. INSYA ALLAH..

Doakan la,schedule yg kami rencanakan dpt terlaksana hingga pd date yg telah d tentukan.. Amin..

5 comments:

  1. waahh..ko nih kan..asyik cter psl mkn je eh...tp best ah nasi goreng udang..meleleh air liur m.cik..

    n klu ko nak wat bunga dip..
    baik ah buat dr skg..kerna ianya memakan masa yg lme..klu wajin kejap je ah kot..

    time kwen gue dulu pon..gift tok belah laki n kat tepi pelamin pakai bunga dip ah..ko dpt x tu ari yatt??
    :)

    ReplyDelete
  2. xdpt pon bunga dip ko tu.. bunga dip yg aku nyer ni bukan aku yg buat..tlg2 nyibuk,heheh..ada akak ni..de dh mahir bebenor wat bunga dip..huhuhuh..

    ReplyDelete
  3. hhurmm..cmne nak dpt..
    dah ko pon dtg lmbt..tp sowi ah beb klu x dpt..sbb bkn gue yg mengasi benda2 tu...
    msti dorg x pasan..
    sowi eh..
    hehehheh

    owhhh ada org yg sponsor eh...okeh2,,baguih2..

    ReplyDelete
  4. bagus btol bibik yatop nih..rajin..pagi2 dah bangun buek bekpes..yatt..aku nak resepi nih..bg aku...harus terai nih..walopon aku bukan penggemar udang..tp utk suami terchenta..che wahh..tp tanak pedas tahap membunuh eh..berdarah muntut laki aku kang hahaha

    ReplyDelete