Sunday, April 19, 2009

SURAT UNTUK EN.TUNANG


Kehadapan en.tunang yg d kasihi,

Yatt x pnah mandi sungai sebeso itu..air tgk sgt dlm n sgt derass..kita blom pon kompang2..x sggup aku nk jd tunjan se awal ini syg.. (tunang + janda) yela blom kawen...mintak simpang 4..d sebabkan nyamuk semakin rancak menari2 d badan..aku pon x tahan la..lalu di beri pilihan oleh en.tunang n adik beliau si ADA.. " NAK KENA GIGIT NYAMUK KT SITU KE....NK TRUN MANDI NGN KITORG YG X KENA NYAMUK??" Aku ada pilihan ke-3..iaitu naik umh opah..tp xbleh..aku nk sgt2 rs moment kt sungai tu..akhirnya aku tewas la en.tunang..pijak selut..perghh geli..cr pasir...ok..d guide oleh 2 bradik ni..pastu terpijak kota portugis..btooolll rs simen..x tipu..tp btol ke sejarah itu? Lalu aku mandi tanpa di sedari masa mencemburui kita berempat.. mandi dgn pemandangan pokok kekabu..(aku mati2 igt burung byk giler tenggek kt dahan2 pokok..redup..cuaca Alhamdulillah cantik..+ aku "jakon").. di sertai oleh pemain2 jetski, yg lalu lalang dpn kitorg..org berlatih kayak.. stelah d panggil abah syg,tringat mcm dlm cerita2 anak2 yg mandi sungai nk msuk senja d panggil org tua..naik.. hahaha..mcm x sangka kejadian ni jd btol2 kt aku..pastu mandi kt blik air luar umah opah..air dlm tempayan beso..sejukk..freshh je rs.. ada jamban kt luar jugak..

en.tunang citer..jamban tu ada sejarah..s" sejarah ada sesorang tgh berry tiba2 jamban tu tumbang..dan kedudukan org di dalam itu masih kekal..sape heeeeeeeekkkkk..yg penting bukan en.tunang..hahahhaha!

Tp..nnt kita bwk pembunuh nyamuk eh syg..

Terima Kasih utk. en.tunang & family..wkend yg penuh dgn aktiviti sihat! n wish hepi beday 2 En. Din Mustafaha B. Mohd Zain..hahah..kenot go..tgh halaman wat pengumuman esok cuti...eceh! hahaha.. Insya Allah..pjg umo..murah rezki..ada jodoh kita berjumpa lg. Amin..


.:: yatt ::. Ngantuk + penat + sambil mkn jambu air cicah sambal kicap yg bacin tu..pedih prot.

No comments:

Post a Comment