Sunday, April 12, 2009

MAK ANDAM

Last 2weeks aku balik jb..berurusan dgn mak & pak andam d sna...diskus2..ada clash ngn wedding selorong plakkkkk a.k.a sedara bau2 badan,sbb dkt ngn umah..xde bacangnyer!..adoi..mengalah saje,..mungkin date tu bukan utk kami,ape2 pon Alhamdulillah..urusan menjadi lbh lancar,byr deposit..bg design bju..plamin design..ape yg nk..ape yg xnk..pening gk.. leceh pon yer..tp nk wat cmner..pengalaman time tunang dlu sdikit sbyk wat aku phm kerja2 mcm ni..

Sebelum balik jb aku dh berjumpa ngn cik nan aku.. a.k.a Adnan Hassan (Raja Denim) sape yg kenal..kenal lah..eceh, mcm x yer yer je nk promote pkcik sendiri..hahaha..sape2 teringin nk buat bju..design..bju pengantin ke haper..bleh la survey2 ke sni..tgk2 pe yg ada.. http://www.adnanhassan.com.my

So, berbalik pd citer td, c.nan ada designkan bbrapa bju untuk wedding kami nnt..diskus material2 yg aku nk..nasihat2 dr c.nan..sgt2 terima kasih!!!..selesai part blah aku..blah en.tunang blom lg..aku sdg mencari2 idea..bju kami d pihak lelaki plak..



.:: yatt ::.

1 comment: