Thursday, April 30, 2009

hari pekerja




hari ini, hari pekerja, buat kawan-kawan yang sudah berkerja, selamat bercuti di hari pekerja,pada hari ini ambillah kesempatan balik ke kampung, yang berkeluarga pulang lah bersama keluarga terchinta.apapun hari pekerja aku tahun ini di sarawak, bukan bercuti tapi menghadiri bengkel, dr 27hb-1hb..dan hari ini, aku pulang.., cik tining pula pulang ke kampung untuk menghadiri majlis kahwin jiran nya, aku keseoranganlah dihujung minggu ini..pasal ada kerja dgn butterfingers..cik tining balik pg tadi,basnya pukul 9.30pagi..kepada SAYANG, jaga diri baik-baik, selamat dalam perjalanan pergi dan pulang,kirim salam semua ya!,sampai msg!..hehe.. yel menanti penuh kerinduan (auw!!).

tiket aku pada hari ini, sepatutnya pukul 2.00ptg, kami berlima aku, zaidy,paklah,nasir dan pojan,amik tiket awal..pukul 1245tghr,jadilah lah janji awal dr pukul 2.00 ptg, tak sabar kami berlima nak balik..hahha...berebut2..nasib takda flight awal.., kalau diikutkan jugak pagi nie ada xtvt ,rombongan ke pasar satok, tapi kami berlima taknak join..busan, sebab dah biasa ke sarawak, bagi chan lah dekat org yg 1st time sampai sini...heheh..so yang lain2 ke rombongan yang telah diaturkan..

Esok ke anugerah industri muzik (mcm artis plak rasanya...haha),dapat msg dr dahlia, ada tiket satu, thanks dahlia ,pakaian adalah formal,...seformal mana lah agaknya kena pakai...heheh.. kepada b u t t e r f i n g e r s selamat berjaya, dan aku berharap sangat band yang aku minat ini berjaya di anugerah ini..mudah-mudahan, tapi kalau tak dapat pn..tercalon pun org dah bukak mata..band yang mempunyai value seni yang tinggi..Adios!

yel
-kuching airport gate 7

No comments:

Post a Comment