Friday, April 17, 2009

Seperti Mem

Hai.. lebih kurang jam 1030pm aku, En.Tunang & Gee (adik en.tunang,selaku co-pilot yg dh suam2 ngantuk)..hahaha ape la gee..dh tarik bantal siap2.. Aku merasakan spt mem duduk d blkg..syok..ada bantal..ada toto..sambil update blog..cuma x limo je keta ni..kalo x dh karaoke dh..hahaha..nmpk no x snonoh..

En.tunang dan gee rancak bebual..ttg autocad la..icad la..catia la..scale itu ini..yela wat2 ilag bosan..ilg ngantuk..aku pahamm kee..xde nyer..tp mmg tringin nk blaja smua tu..tp nntla.. ;p..pastu time2 aku dh mamai..2 bradik ni berdebat plak ttg politik..waaaahh..ini bukan mghilangkan ngantuk..ini kjut aku tido skali nih..haaa..aduhai politik..

Anna sdg lonely d umah..sian de..kepenatan bkerja + stress..sabo yeh! jg umh baik2..

Harap2 n doa supaya perjlnan kami pegi-balik ke kg dgn slmt..Amin..


* Apelah si raihan mimpi sementara menunggu kepulangan kami..Do Do DO! Re Re Re!..Do re mo fa So So So (Lagu & tarian rasmi si raihan pabila kami bertemu..adehh!)*


HOH!! Pau penyek! di duduki oleh Gee..hahahaha..adoi..

.:: yatt ::. katil putih bergerak

No comments:

Post a Comment